Skip to content

امنیت مسیر سفر به شهر وان

از قدیم الایام سفرها به ترکیه فقط به شهرهای بزرگ و یا پایتخت ترکیه انجام می شد که سفرهای زمینی از ایران از طریق دو مرز بازرگان و سرو میسر بود. با افتتاح مرز سوم و نزدیکی آن با اولین شهر بزرگ و مرکز استان در ترکیه این شهر رونق زیادی پیدا کرد. با اینکه مردم این شهر در ابتدا با این تعداد مسافر بیگانه بودند ولی به مرور زمان آنها نیز به سود زیاد سفر مسافرین پی برده و شروع به محیا کردن امکانات بسیاری برای جذب این مسافرین نمودند. با توجه به استقبال سفر به وان ترکیه توسط مسافران ایرانی امنیت مسیر سفر به شهر وان یکی ازمهمترین دغدغه های مسافرین بود.

مردم شهر وان با پی بردن به این مشکل با بوجود آوردن یک شهر امن و صمیمی سعی در انتقال این احساس به مسافرین کردند که در اولین برخورد با مردم این شهر احساس می شود. با توجه به بهبود روابط دو کشور همسایه تمام نیروهای امنیتی مستقر در وان نیز جهت انتقال احساس امنیت در آمادگی کامل به سر می برند. تمامی هتلهای ستاره دار تحت حمایت استانداری و نیروهای پلیس این شهر می باشند. لذا از اقامت در مکانهای بدون مجوز و یا هتلهای بدون ستاره جدا خودداری نمایید.

امنیت مالی نیز در برخوردهای عوامل فروش فروشگاه های معتبر در خریدهای اجناس، قابل احساس می باشد.

همچنین ایران نیز امنیت کامل سفر از طریق مرزهایش با ترکیه را بشدت زیر نظر داشته و راهی کاملا امن برای مسافرین تعبیه کرده است.

مسیر رسیدن به وان ترکیه از دو مرز رازی و سرو بسیار سهل و آسان می باشد. بصورتی که اگر مسافری با وسیله شخصی خود را تا مرز برساند، می تواند بصورت پیاده از مرز عبور کرده با ون های مخصوص مسافر تا شهر وان را طی نماید. مسیر مرز رازی تا وان نزدیکترین مسیر و به طول 100 کیلومتر است. این مسیر بصورت اتوبان می باشد و بسیار امن و راحت و بدون نگرانی در این مسیر به مسافرت خود ادامه دهید.

پس از رسیدن به مرکز شهر وان و پیاده شدن از ون ها، میتوانید با یک پیاده روی کوتاه خود را به هتل رزروی خود برسانید. حداکثر فاصله دورترین هتل مرکز شهری وان از محل آخرین ایستگاه ون ها، 1500 متر می باشد.

سفری راحت و بدون دغدغه فکری برای مسافرین عزیز آرزومندیم.

جهت رزرو هتل در وان ترکیه به وبسایت ما مراجعه کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *