Skip to content

سفر زمینی به وان ترکیه

شهر وان ترکیه با جمعیت در حدود 355هزار نفر یکی از شهرهای نزدیک به ایران است که امروزه مسافر زیادی جهت خرید به این شهر سفر می کنند. یکی از دلایل مهم سفر به این شهر مرزی ترکیه خرید از فروشگاههای اجناس برند ترک می باشد.

سفر به این شهر از طریق مرزهای زمینی سرو ارومیه و رازی خوی امکانپذیر است. بهترین و نزدیک ترین مرز برای سفر مرز رازی خوی است. و بهترین و راحت ترین وسیله سفر ونهای فوق لوکس که از شهرهای ارومیه و تبریز و خوی به طرف وان حرکت می کنند است. این ونها برای سفرهای کوتاه بسیار راحت و مناسب می باشند. مسافرین عزیز میتوانند از طریق تلفنهای این سایت از زمان حرکت و مبلغ پرداختی اطلاع حاصل نمایند. همچنین با رزرو قبلی به راحتی و اطمینان خاطر برای سفر خود دست پیدا کنند.

همچنین مسافرینی که با خودروی شخصی مسافرت میکنند نیز باید گفت که می توانند با خودروی شخصی تا لب مرز سفر کرده و بعد از عبور از مرز بصورت پیاده در آنطرف مرز با هزینه ای اندک و با این ونهای مدرن به سفر خود به طرف وان ادامه دهند. نگران نبود ون در آن طرف مرز نباشید چون به تعداد زیاد و کافی همیشه موجود است.

پیشنهاد می شود قبل از انجام سفر اقدام به رزرو هتل در وان ترکیه شود. زیرا در موارد خاص تمام هتلهای این شهر کوچک به علت سفرهای زیاد ایرانیان پر شده و خطر پیدا نکردن هتل مناسب برای اقامت بشدت زیاد خواهد شد.

جهت رزرو هتل از طریق تلگرام کلیک کنید.

جهت رزرو هتل در وان ترکیه کلیک کنید.

28 Comments

  1. قيمت تور زمينى از اروميه به وان. آيا صبحانه در پکيج تور هست يا نه؟

    • سلام.
      همچنان که گفته شده ما مجری تور نیستیم ولی سفر به وان نیاز به تور نداره. ما میتونیم هتل رزرو کنیم و راهنمایی کنیم که شما بتونید به راحتی به وان سفر کنید. بله دوست عزیز تمام هتلای ما با سرویس رایگان صبحانه هستن

    • سلام. وقت بخير. شهر وان فروشگاه هاى برند zara, h&m, colin’s , koton و همچنين رستورانهاى Mcdonald وKFC داره؟
      ميشه با قطار از زنجان به وان سفر کرد؟
      از اروميه ميشه بدون رفنن به خوى با ون به وان رفت؟ چقدر طول ميکشه و هزينه اون چقدره؟
      وضعيت hostel ها توى وان چطوره؟

      • سلام.
        بله همه برندارو داره. و همچنین این رستورانها و فست فودارو داره.
        از زنجان با قطار بطور مستقیم تا اونجایی که من میدونم نه.
        از ارومیه با ون میشه رفت ولی ونها هم از خوی و مرز رازی میرن وان.
        ما با هاستلا کار نمیکنیم چون امنیت در اونا تضمین شده نیست.

  2. ممنون از اينکه با صبر و حوصله به سوالات من جواب کامل دادين.
    اگه بخوايم اسفند بيايم در مسير راه با برف و سرماى شديد مواجه نميشيم؟ وان چطور؟ خيلى سرد نيست؟

    • سلام
      فصل زمستان این منطقه برفیه ولی بستگی داره به تاریخی که انتخاب میکنید. وان هم مثل مناطق سردسیر مانند شهرای ارومیه و تبریز خودمونه و سرده.

    • سلام خسته نباشید هزینه ونها برای وان ترکیه از تبریز چقدر هست ؟

      • سلام
        فعلا در حدود 70000 تومان برای هر نفره از تبریز به وان

  3. با سلام و خسته نباشید، ۲ تا سوال داشتم اول اینکه قیمت هتل ها که زدین نفری که نیست؟ یعنی مثلا اتاق دو تخته هتل هیلتون نفری ۳۱۵ هزار تومان که نیست؟
    دوم اینکه اگر از الان رزرو کنم در سایت شما برای اواخر اسفند ماه ایا قیمت بیشتر می شود و باید ما به التفاوت پرداخت کنم؟ اگر این طور هست حدودا قیمت ها چند درصد افزایش پیدا می کند؟

    • سلام
      تمام قیمتهای وب سایت به تومان و با توجه به قیمت روز ارز محاسبه و برای هر اتاق ثبت شده است. قیمتهای ثبت شده برای یک اتاق می باشد.
      در مورد قیمتهای نوروز 1397 افزایش از طرف هتلها از تاریخ 24 اسفند ماه اعمال شده است. به همین علت قیمت رزرو در آن زمان متفاوت از قیمتهای وبسایت خواهد بود و در تماس با ما از طریق تلگرام ساربان ارائه خواهد شد.
      با تشکر از شما دوست گرامی

  4. سلام
    برای سفر به شهر وان استفاده از تور بهتر است یا شخصی؟ هتل همراه با نهار و شام هم موجود هست؟

    • سلام
      برای سفر به وان بهترین راه سفر بصورت شخصیه. چون هم مسیرش کوتاهه و هم راحته. نیازی به تور نیست.
      در مورد هتل هم تمام هتلهای شهر وان بصورت B.B ارائه خدمات میکنن. یعنب فقط وعده صبحانه دارن. زیاد نگران وعده های نهار و شام نباشید. قیمت خورد و خوراک بسیار پایینه و با مزاج ما سازگارند غذاهاشون.
      با تشکر از شما

  5. سلام شما تامين امنيت رزرواسيون هتل از طريق سايت خودتونو چطور تضمين ميكنيد؟

    • سلام.
      تامین امنیت ما تا چند ماه دیگه بصورت نماد اعتماد الکترونیک عرضه خواهد شد. فعلا این تامین به این صورته که هیچ شکایتی نسبت به فعالیت ما در این مدت یک ساله که داریم کار میکنیم نشده است. دوستان بهتر میدونن که بایک شکایت نصفه و نیمه سایتمون فیلتر میشده اگر داشتیم. همچنین به نظرات دوستان میتونید مراجعه کنید که از ما هتل رزرو کردن و بدون دردسر و مشکلی سفرشونو به اتمام رسوندن. با تشکر از شما.

  6. با سلام وقت بخیز ممنون از سایت خوبتون
    من رزرو یه هتل ارزون میخوام یه اتاق دو تخته از تاریخ 28/6/97 تا 30/6/97 به مدت 2 شب
    کجا و با چه قیمتی رو پیشنهاد می کنید .
    و اینکه هتل نزدیک مراکز خرید باشه .
    هزینه خوی تا وان چقدره و همینطور هزینه ی مقصد در شهر وان تا هتل . یعنی از ترمینال وان تا هتل .
    مچکرم.

    • سلام.
      در مورد هتل قیمتها در وب سایت موجود می باشد در صورت نا کافی بودن توضیحات لطفا با شماره های مندرج در وب سایت تماس گرفته شود.
      هزینه مرز رازی تا وان ترکیه هم اکنون هر نفر 25 لیر ترکیه می باشد.
      نکته بسیار جالب در مورد هزینه ترمینال وان تا هتل اینه که ونهای ترک آخرین ایستگاهش میدان اصلی شهر وان هست نه ترمینال وان. و از این میدان تا تمام هتلهای داخل شهر حداکثر 10 دقیقه پیاده روی فاصله موجود است.
      با تشکر

  7. سلام وقتتون به خير،ببخشيد من چند تا سوال دارم خدمتتون،من و همسرم مى خوايم ٢٩ اسفند تا ٤ فرودين اونجا باشيم و مى خوام با ماشين شخصى بيايم خوى ايا تو مرز پاركينگ داره و هزينه ى پاركينگ؟ همه ى ساعت ها ون داره براى رفتن به وان؟ و اينكه بين هتل كرنر و رويال برك كدومش بهتره؟و فاصلشون تا درياچه؟تو عكساى اتاق هتل كرنر آشپزخونه ديده مى شه يعنى وسايل پخت و پز داره؟؟ و چه لباسى با خودمون ببريم مناسب آب و هواى اون تاريخ وانه ؟ پيشاپيش از جواب دهيتون ممنونم.

    • سلام. بله در مرز رازی چند تا پارکینگ بزرگ وجود داره. هزینه هر شبانه روز در حدود 12 هزار تومانه. همه ساعتهایی که مرز بازه همیشه ون های ترک به تعداد بسیار زیاد مستقر هستند و کار جابجایی مسافرارو انجام می دهند. هتل کرنر آشپزخونه داره ولی گاز آشپزی و وسایل نداره. فاصله تمام هتلهای داخل شهر به یک اندازه است تا دریاچه که بیرون از شهره. فقط هتل مریت شاهماران هست که ساحلیه و در کنار دریاچه واقع شده. برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید. برای دیدن اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.

  8. سلام برای رفتن به وان هزینه بردن ماشین شخصی چقدرمیشه وبه نظرشمابه صرفه ودارای امنیت هست باماشین شخصی بریم وان.؟سپاس

    • با سلام.
      برای رفتن به شهر وان می بایستی پلاک بین المللی برای خودرو تهیه گردد که در زمان پاسخ به سوال در حدود هشت صد هزار تومان هزینه خواهد داشت. در باره امنیت هم باید گفت که از بابت امنیت هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. و اما از بابت صرفه باید گفت که اگر فقط یک بار در سال قصد سفر به وان را دارید اصلا مقرون به صرفه نیست. ولی اگر خودرو تا حداکثر ظرفیت نفری پر باشد و دفعات متعددی قرار باشد به خارج از کشور مسافرت کنید صرفه اقتصادی خواهد داشت.

  9. باسلام:
    باتشکرازمطالب آموزنده شما.خانواده ما شامل من وهمسرم وپسر15 ساله ودختر15 ماهه میباشه،بنظرشما باوسیله شخصی سفر کنم یا تور ووسیله عمومی؟ضمنا از شاهین شهراصفهان میخوام بیام.اگه میشه لطف کنید راهنمایی کنید هتل سه تخته واسه من مناسبتره یا سوییت؟ باسپاس

    • سلام. با تشکر از اعلام نظر شما. مسافرت با وسیله شخصی یا عمومی هرکدام معایب و محاسنی دارند که خودتان باید سبک سنگین کنید. برای راهنمایی های بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

  10. سلا آیا به جهت تفریع خانوادگی از نظر شما مسیر ارومیه به وان بهتره یا خوی وهزینه آن چقدره وشما فقط هتل رزرو می‌کند وتور نیستید شرایط رزرو چطوریه

    • سلام. لطفا تماس بگیرید. تماس:09033664342

  11. سلام خسته نباشید من یک سوال داشتم من یک پسر ۱۷ ساله هستم می خوام برم وان ۳۰ روز در هتل بمونم و وای فای رایگان داشته باشه قیمتش چند میشه و کدام هتل را به من معرفی میکنید ؟؟؟؟

    • با سلام. تماس بگیرید لطفا. 09033664342

  12. سلام..من میخوام حدود ده روز دیگه برم وان..باماشین برم تا خوی..الان هوا به چه صورتی هست؟؟آیا لباس عمده فروشی داره؟؟سفر به وان راحت هست؟؟خلوت هست؟؟چقدر حدود هزینه نیازه؟؟

    • سلام. هوا خنک شده و برای 10 روز دیگه احتمالا خنک تر خواهد شد. ولی سرد نیست فعلا. وان به اون شکل که شما میخوایید عمده فروشی لباس نداره. سفر به وان بسیار راحته و هزینش فقط برای رفت و برگشت از تهران و اقامت در یک هتل مناسب در حدود هر نفر 900000 تومانه که نسبت به هتل انتخابی کم و زیاد هم میشه کرد هزینه را.


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *