Skip to content

فرودگاه بین‌المللی کانسای (Kansai International Airport )

فرودگاه کانسای یک فرودگاه بین المللی مسافری و باربری می باشد که دارای یک باند فرود آسفالتی با زیر ساخت بتنی به طول باند  ۳۵۰۰ متر است. این فرودگاه در شهر اوزاکای کشور ژاپن ساخته شده است. این فرودگاه از لحاظ معماری و از لحاظ قرار گرفتن در دل اقیانوس در نوع خود بی نظیر است. هدف از ساخت این فرودگاه در دل اقیانوس و بر روی سطح دریا، صدای زیاد هواپیماهای پروازی فرودگاه و فاصله گرفتن سر و صدا از داخل شهر کانسای اعلام شده است. گرچه زیرساخت بتنی باند این فرودگاه دچار پیری زودرس شده و ۳ سانتیمتر بیش از پیش بینی‌ها در آب فرو رفته است، اما کماکان به فعالیت خود بعنوان یک فرودگاه بین المللی ادامه می دهد.

فرودگاه کانسای یکی از بزرگترین فرودگاه‌های قاره آسیاست و تقریباً به همه جای دنیا پروازهایی را به صورت روزانه انجام می‌دهد. سالانه نزدیک به 14 میلیون نفر از این فرودگاه به نقاط مختلف دنیا سفر میکنند و از زیبایی های این فرودگاه دیدن می نمایند.

این فرودگاه در فاصله حدود 35 کیلومتری شهر کانسای واقع شده است و برای رسیدن به آن می توان از ترن، اتوبوس یا خودروهای کرایه ای استفاده کرد.

در این فرودگاه می توان از مناظر طبیعی در فصل گرم سال استفاده نمود. همچنین رستورانهایی با انواع غذاهای محلی و بین المللی و همچنین فروشگاههای بزرگ برای خرید موجود است که به جذابیت این فرودگاه افزوده اند.

جهت رزرو هتل در ترابزون به وبسایت ساربان مراجعه کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *