Skip to content

لوکس ترین رستوران تهران

همه ما وقتی تصمیم به مسافرت می گیریم، به غیر از هتل به رستوران ها و غذاخوری های مقصد فکر می کنیم و دلمان می خواهد با خوراکی های محلی و غیر محلی خوشمزه خاطره ای خوب از شهر مورد نظر در ذهن ما بماند.غذا علاوه بر اینکه جزو اولین نیازهای بشری می باشد، جزو محبوب ترین ها نیز هست.

غذاهای به یادماندنی و خوش طعم تنها در شیک ترین و بهترین رستوران ها سرو نمی شوند، اما می دانیم که اگر رستورانی نزد مردم به عنوان بهترین شناخته شده، معمولا نشان از کیفیت خوب آن دارد. اگرچه در اغلب مواقع، قیمت ها در چنین رستوران هایی بالا می باشد اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارند.

ایام تعطیلات یکی از بهترین زمان ها برای رستوران گردی و کافه گردی، به خصوص همراه با خانواده می باشد. اگر به دنبال لوکس ترین رستوران های تهران هستید، در این مطلب همراه ما باشید.

رستوران دیوان

شاید وقتی صحبت از شیک ترین و لوکس ترین رستوران های تهران می شود، رستورانی با انواع غذاهای فرنگی را در محیط و دکوراسیونی مدرن تصور کنیم، اما رستوران دیوان ثابت کرده که می شود انواع غذاهای سنتی و ایرانی را در دکوراسیونی زیبا به مشتریان ارائه داد و در فهرست بهترین رستوران ها قرار گرفت. در این رستوران کباب های نیم متری عرضه میشوند که نمونه آن را در هیچ جای تهران نمیشود یافت.

منبع: دنیای اقتصاد

جهت رزرو هتل در وان کلیک کنید

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *