Skip to content

معنی اصطلاحات استفاده شده برای خدمات دهی در هتل ها چیست؟

یکی از مهمترین اطلاعاتی که در هنگام رزرو هتل باید به آن توجه ویژه داشت نوع خدماتی است که در ازای مبلغ پرداختی ارائه می ­شود. هتل ها برای معرفی خدمات ارائه شده از اصطلاحاتی استفاده می ­کنند که آگاهی از معنی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه مطلب به توضیح مفصل این اصطلاحات پرداخته شده است.

1.All Inclusive

در این نوع اتاق هزینه پرداختی شامل تمام وعده های موجود، همه نوع نوشیدنی و میان وعده ها تا ساعت 23 شب  می باشد. این نوع اتاق مخصوص کسانی است که علاقه چندانی به ماجراجویی و گشت زدن در داخل شهر نداشته و هدف از سفر را استراحت مطلق قرار داده اند. این نوع خدمات معمولا در هتل های ساحلی و ریزورت ها ارائه می ­شود. (تفاوت All با UAll در ساعت سرویس دهی آنها می باشد. در هتل های All سرویس دهی تا ساعت 11 شب و در UAll سرویس دهی 24 ساعته است)

2.Full Board

در اتاق فول برد هزینه ای که پرداخت می ­کنید صبحانه، نهار و شام را در بر می ­گیرد و برای خوردن نوشیدنی و میان ­وعده ها بایستی پول پرداخت کنید.

3.Half Board

با رزرو یک اتاق HB می­ توانید به غیر از صبحانه رایگان از یک وعده دیگر (به اختیار نهار یا شام ) نیز استفاده کنید. این خدمات برای افرادی که دوستدار ماجراجویی و گشت زنی در طول روز هستند و تمایل دارند بعد از یک گشت زنی شام را در هتل خود صرف کنند مناسب بنظر می ­رسد.

4.Bed and Breakfast

همانطور که از معنای این نوع اناق پیداست، تنها می ­توان از صبحانه هتل بصورت رایگان استفاده کرد و برای استفاده از سایر وعده ها و میان وعده ها هزینه مربوطه باید پرداخت شود. این خدمات متداول ترین نوع خدمات در هتل ها می­ باشد.

5.Self Catering

این نوع اتاقها دارای آشپزخانه کوچک می باشند که به لوازم آشپزی و ظروف غذاخوری مجهز است. انتخاب این اتاق برای کسانی که دوست دارند هروقت که دلشان می­ خواهد غذای خود را بپزند و بخورند و همچنین برای کسانیکه دارای بودجه محدود در سفر هستند و نمی­ خواهند پولهای خود را در رستورانها خرج کنند مناسب است.

جهت رزرو هتل در ترابزون از طریق وبسایت ساربان کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر قیمت ها و شرایط رزرو هتل زورلو گرند ترابزون (ZORLU GRAND HOTEL TRABZON) کلیک کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *