Skip to content

چرا وان ترکیه

مسافرت از دیرباز مورد علاقه ایرانیان بوده است. در این بین مسافرت ارزان و در مسیری ساده خواسته سفر دوستان ایرانی می باشد. هم اکنون گردشگرانی که قصد سفر خارجی دارند یکی از بهترین گزینه هایشان سفر به کشور دوست و همسایه غربی، کشور ترکیه، است. ترکیه به علت قرار گرفتن در بین دو دریای بزرگ و همچنین آب و هوای بسیار مطبوع مقصد سفر کل دنیا می باشد که ایرانیان عزیز نیز از این مستثنا نیستند.

مقصد مسافرین عزیز ایرانی در کشور ترکیه به ترتیب اولویت عبارتند از:

1- استانبول

2- آنتالیا

3- ازمیر

4- وان

5- ترابزون

سه شهر بسیار زیبا که در اول لیست آمده اند مناطقی بسیار دیدنی و جذابی دارند. ولی رسیدن به آنها هزینه های پرواز را نیز دارد که بعلت بالا بودن قیمت ارز مبلغ به مراتب بیشتری را به مسافرین تحمیل می نماید.

شهر وان ترکیه: شهری مرزی و نزدیک به ایران و مرکز استان وان ترکیه است.

چرا وان ترکیه: این شهر بعلت نزدیکی به مرز رازی به یکی از مقاصد پر رفت و آمد برای ایرانیان تبدیل شده است. مقصدی که در برگیرنده مسافرت های شاد تفریحی و مسافرت های خرید اجناس می باشد. هم اکنون این شهر بسیار امن برای مسافرین عزیز شرایط لمس کردن یک سفر امن را فراهم نموده است. همچنین رسیدن به شهر وان فقط و فقط از مسیر زمینی امکان پذیر است و بعلت نزدیکی به مرز ایران مورد توجه سفردوستان عزیز قرار گرفته است.

مسافرینی که قصد خرید از مراکز خرید ترکیه را دارند به راحتی تمامی برندهای مطرح را در تمامی ضمینه ها می توانند در شهر وان پیدا کنند و خریداری نمایند. از لحاظ تفریحی نیز این شهر امکانات خوبی را برای تفریح مسافرین دارا می باشد مانند کلوپ های شبانه و آکوا پارک و…

همچنین برای مسافرینی که به دنبال شنا در ساحل دریاچه و استفاده از امکانات ساحلی هستند نیز چند مجموعه بوجود آمده است. هتل ساحلی در ساحل دریاچه وان موجود می باشد که از این حیث بسیار کامل و دارای امکانات خوبی است.

شهر زیبای وان برای مسافرینی که بدنبال دیدن آثار تاریخی و قدیمی هستند نیز جذاب خواهد بود زیرا دارای چندید اثر ثبت شده جهانی می باشد.

می توان گفت برای سفر به وان ترکیه هم هزینه بسیار کمی مسافرین متحمل خواهند شد و هم اینکه تمام نیازهای آنها در مسافرت به کشور ترکیه مرتفع خواهد شد. پس وان ترکیه سفر بسیار ارزان به یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه در مقیاسی کوچک می باشد که به همه سفردوستان عزیز پیشنهاد می گردد.

در صورت تمایل جهت رزرو هتل در وان به وبسایت ما مراجعه کنید.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *