Skip to content

هتل ددمان وان (DEDEMAN HOTEL VAN)

(هتل 5 ستاره)

اتاق مدنظر خود را انتخاب کنید.

امکانات

صبحانه
استخر
تلویزیون
یخچال
پارکینگ
ورود پت
WIFI
سشوار
دمپایی کاغذی
چای ساز
حمام ترکی و اسپا
کولر گازی
آیکون تحویل

ساعت تحویل اتاق

۱۴:۰۰

آیکون تخلیه

ساعت تخلیه اتاق

۱۲:۰۰

توضیحات تکمیلی

هتل ددمان وان (Dedeman Hotel Van) یکی از برترین هتل های پنج ستاره در شهر وان ترکیه است، این هتل تازه تأسیس که در گذشته با نام دی وان شناخته می شد، در کنار دریاچه زیبای وان و در ساحل ادرمیت واقع شده است. موقعیت مکانی منحصر به فرد این هتل، در کنار امکانات رفاهی و تفریحی فراوان، آن را به یکی از هتل های محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.

شرکت ساربان با سال ها تجربه درخشان در زمینه رزرو آنلاین هتل های خارجی از جمله رزرو هتل در وان و ترابزون است. این شرکت برای رزرو هتل های وان ترکیه از جمله هتل ددمان، تضمین کننده مناسب ترین قیمت بوده و مسافران عزیز را به صورت کامل و رایگان مشاوره می کند.

امکانات برتر هتل ددمان وان

خدمات اقامتی و رفاهی

هتل ددمان با ارائه اقامتگاه های لوکس و مدرن، تجربه ای شیرین و خاطره انگیز را برای مسافران به همراه خواهد داشت. تمامی اتاق های این هتل، دارای تراس بوده و ویوی زیبای دریاچه وان از تمامی اتاق ها نمایان است و امکاناتی مانند حمام اختصاصی و تلویزیون، از خدمات اتاق های این هتل می باشد.

از دیگر امکانات ویژه هتل می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، پارک آبی و ساحل اختصاصی اشاره کرد. مسافران می توانند در آلاچیق های رو به دریاچه استراحت کنند یا از استخر آب گرم سرپوشیده بهره مند شوند. این هتل برای سلامتی مسافرین، سالن ماساژ و اسپا و حمام ترکی فراهم کرده تا بعد از یک روز تفریح و گردش، بتوانند از خدمات ماساژ، اسپا و حمام ترکی استفاده کنند و با آرامش به رختخواب بروند.

تفریحات و سرگرمی ها

هتل ددمان وان با ارائه یک پارک آبی بسیار زیبا و استخر روباز، محیطی شاد و مفرح برای مهمانان فراهم کرده است. در فصل تابستان، موزیک زنده در محوطه پارک آبی برگزار می شود که جذابیت خاصی به این مکان داده و حس لذت و آرامش را به مسافران می دهد. رستوران آلاکارته، یکی از امکانات بارز این هتل است که منوی متنوع و خاصی در اختیار افراد قرار می دهد و در این رستوران می توان انواع غذا و نوشیدنی های خوشمزه تهیه کرد.

موقعیت مکانی و دسترسی ها

هتل ددمان وان در نزدیکی ساحل شیشه ای ادرمیت و مرکز شهر ادرمیت قرار دارد، به همین دلیل مهمانان می توانند به راحتی به کافه ها و رستوران های محلی دسترسی پیدا کنند. همچنین این هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مهمانانی است که با خودرو شخصی سفر می کنند.

خدمات و امکانات ویژه

این هتل دارای ویلاهای دوبلکس با امکانات ویژه، سالن صبحانه با طراحی مدرن و ویوی دریاچه وان و سالن اجتماعات وسیع، برای برگزاری همایش ها و مراسمات مختلف است.

هتل ددمان وان ترکیه با ارائه امکانات رفاهی کامل، موقعیت مکانی بی نظیر و خدمات عالی، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر وان است. این هتل مخصوص افرادی است که به دنبال آرامش، لذت از تفریحات آبی و تجربه ای بی نظیر هستند. اگر به دنبال خرید و گشت و گذار در مراکز خرید وان هستید، هتل های مرکز شهر وان نیز گزینه های مناسبی برای شما خواهند بود.

دیدگاه ها و امتیاز کاربران

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *