Skip to content

رزرو هتل در ترابزون

انتخاب شهر​
جستجوی هتل
رنج قیمتی هتل (بر اساس لیر)
pricefilter - slider
500لیر5000لیر
rating

سفر به ترابزون

 

ترابزون شهری در شمال شرقی ترکیه و ساحل دریای سیاه می‌باشد. ترابزون با قرارگیری در جاده تاریخی ابریشم برای قرنهای متمادی مهد مذاهب، فرهنگ‌ها و زبانهای گوناگون بوده است. تاریخ تاسیس شهر ترابزون به هشت قرن قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد و به علت قرارگیری در جاده ابریشم با سرعت بالایی رشد کرد و تبدیل به یک مسیر مبادلات تجاری بین ایران، منطقه قفقاز شد. ترابزون در قرون وسطی یک محل تجاری مهم جهت فروش ابریشم، کتان و پشم برای بازرگانان ونیزی و جنوایی ایتالیا بوده است. 

ترابزون بنا به وجود تاریخ کهن و قدیمی خود محل حکومت‌های مختلف بوده است، این شهر بین سالهای ۱۲۰۴ تا ۱۴۶۱ پایتخت امپراتوری ترابزون بود و این شهر بندری در برهه‌ای از تاریخی یک مسیر تجاری مهم برای ایران و قسطنطنیه به حساب می‌آمد. امروزه نیز ترابزون به واسطه وجود جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مهم و همچنین طبیعت زیبای خود یک مقصد مهم و جذاب برای گردشگران است. 

 

رزرو هتل در ترابزون

 

شرایط آب و هوایی شهر ترابزون

 

ترابزون یک شهر شرجی نیمه گرمسیری می‌باشد، میزان بارندگی در این شهر بسیار زیاد است. تابستانهای این شهر گرم و شرجی می‌باشد، حداکثر دمای در مرداد و شهریور ترابزون به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. ترابزون در حالت کلی آب‌ و هوای خنک و مرطوبی دارد و جریان آب و هوایی این شهر به شدت تحت تاثیر جریان‌های اقیانوسی است. 

 

زمان ایده آل برای سفر به شهر ترابزون

 

ترابزون از لحاظ آب و هوایی و جاذبه‌های طبیعی این شهر در اوقات متفاوتی از سال برای سفر مناسب است. خلوت‌ترین زمان برای سفر به ترابزون در ماههای تیر و مرداد است و البته که شما می توانید به نسبت علاقه و هدف خود از سفر ماه و اوقات متفاوتی را جهت سفر انتخاب کنید، مثلا اگر علاقه‌مند به اسکی کردن هستید ماه دی بهترین موقع برای سفر به شهر ترابزون است. 

 

جاذبه‌های گردشگری ترابزون

 

ترابزون با تاریخی پرشکوه و قدیمی که به قرن هشتم قبل از میلاد مسیح برمیگردد، یک منطقه تاریخی مهم است. این شهر تمدن‌ها و حکومت‌های متعددی را به چشم خود دیده است. در ابتدا یونانیان پس از سکونت در این منطقه این شهر را پایه‌گذاری کردند و سپس این شهر تبدیل به یک مسیر مهم در جاده ابریشم شد، بنابراین این شهر تاریخ زنده به حساب می‌آید. امروزه ترابزون به عنوان زیباترین و دیدنی‌ترین منظره سواحل دریای ساحل شناخته می‌شود، ترابزون با وجود ابنیه تاریخی متعدد همچون کلیسا - مسجد ایا صوفیه و بناهای تاریخی دیگر تعداد زیادی گردشگر و توریست را سالانه به خود جذب می‌کند.

 

رزرو هتل در ترابزون

 

لیست کامل جاذبه‌های گردشگری ترابزون

 

  • مسجد و موزه ایاصوفیه
  •   خانه آتاتورک
  •   موزه ترابزون
  •   مسجد گلبهار خاتون
  •   کاروانسرای رنگارنگ
  •   مسجد جامع فاتح
  •   پل زانوس
  •   مسجد چارشی
  •   مسجد اسکندر پاشا
  •   کاروانسرای سنگ
  •   مجسمه آتاتورک
  •   مسجد کوناک
  •   مسجد اسماعیل مفتی
  •   مسجد دباغی
  •   پل دباغی

 

رزرو هتل در ترابزون

 

حالا که ترابزون را به عنوان مقصد خود انتخاب کردید، یک کار مهم این است که محل اقامتی برای خود در این شهر رزرو نمایید تا در مدت اقامت خود در شهر ترابزون اقامتی آرام و خوشایند داشته باشید. شما می توانید با تیم ساربان به راحتی هتل مناسب خود را از لیست هتل های ترابزون انتخاب نمایید. 

 

رزرو هتل در ترابزون از ارومیه

 

شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی و دارای مرز مشترک با کشور ترکیه است. این شهر تا ترابزون ۸۶۲ کیلومتر فاصله دارد، شما می‌توانید هم به صورت زمینی و هم هوایی از ارومیه به سمت مقصد ترابزون حرکت کنید. هزینه سفر ارومیه به ترابزون مناسب‌تر است و همین امر باعث شده که عده‌ زیادی از مردم این منطقه از این شهر برای سفر به ترابزون اقدام کنند. 

 

رزرو هتل در ترابزون ترکیه

 

برای رزرو هتل در ترابزون شما می‌توانید از طریق سایت ساربان اقدام به رزرو هتل به صورت آنلاین و یا تلفنی کنید. در ابتدا برای رزرو هتل مقصد خود را از لیست شهرها انتخاب نمایید و سپس نسبت به از بین لیست هتل‌های ترابزون گزینه دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به رزرو هتل در آن محل اقدام بفرمایید. 

 

رزرو آنلاین هتل در ترابزون

 

جهت رزرو آنلاین هتل از بین هتل‌های موجود در ترابزون گزینه مورد نظر خودتان را براساس قیمت و امکانات مشخص شده را انتخاب نموده و سپس با کلیک روی گزینه مشاهده و رزرو وارد صفحه هتل شوید، سپس گزینه رزرو هتل را بزنید. در اینجا شما می‌توانید اتاق‌های موجود هتل را مشاهده کنید، روی گزینه انتخابی خود کلیک نمایید و حالا نسبت به مشخص کردن تاریخ ورود و خروج خود و تعداد نفرات همراه خود اقدام نمایید و گزینه رزرو را کلیک کنید و در مرحله بعد هزینه ها را پرداخت کنید. حالا شما با موفقیت محل اقامت خود را در شهر ترابزون رزرو کردید. 

 

رزرو هتل ترابزون با ساربان 

 

مجموعه ساربان برای کسب رضایت مشتری و در راستای ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه در تمامی این سالها تلاش کرده است تا با داشتن لیست کاملی از هتل‌های موجود در شهر ترابزون و اطلاعات کامل از آنها به شما در انتخاب درست کمک نماید. 

تیم ساربان با تعداد زیادی از هتل‌های ترابزون قرارداد دارد و با گارانتی هزینه خدمات این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید با کمترین قیمت نسبت به قیمت‌های موجود در بازار هتل دلخواه خود را انتخاب کنید و سفری لذت‌بخش داشته باشید. 

 

هتل های ترابزون

 

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب هتل مورد نظر است امکانات و رنج قیمتی است. هتل‌های موجود در شهر ترابزون دارای رنج قیمتی متفاوت همراه با امکانات مختلف هستند، شما می‌توانید از بین تمامی هتل‌ها با توجه به موقعیت مکانی و سایر موارد انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید و با خیال راحت به سفر خود بپردازید. 

 

لیست هتل های ترابزون

 

ترابزون دارای هتل‌های متعدد با ستاره‌های متفاوت است، شما می‌توانید از بین تمامی هتل‌های ترابزون با سه ستاره، چهار یا پنج ستاره، هتل خود را انتخاب کنید. شما با وارد شدن به صفحه رزرو هتل در ترابزون تمامی هتل‌های موجود در ساربان را مشاهده کنید و از بین گزینه‌های موجود هتلی که در نظر دارید را با توجه به قیمت و موارد مورد نظرتان انتخاب کنید. شما می توانید قیمت‌های ساربان را با سایتهای دیگر مقایسه کنید و این اطمینان را داشته باشید که تیم ساربان کمترین قیمت هتل‌ها را برای شما در نظر گرفته است. 

 

هزینه حمل و نقل در شهر ترابزون

 

دو وسیله حمل و نقل اصلی در ترابزون ماشین‌های دلموش و اتوبوس می‌باشد. کرایه دلموش‌ها بسیار مناسب است و در اکثر نقاط شهر در دسترس هستند. شما می‌توانید با استفاده از دلموش‌ها به اکثر نقاط شهر رفت‌وآمد داشته باشید. 

 

رزرو هتل در ترابزون

 

رستوران و غذاخوری در ترابزون

 

کشور ترکیه یک کشور معروف به وجود غذاهای متنوع و خوشمزه است. بنابراین در هنگام سفر به این شهر رفتن به رستوران و خوردن غذاهای خوشمزه و متنوع این شهر را هم در لیست برنامه‌های تفریحی خود داشته باشید. تعدادی از رستوران‌های معروف شهر ترابزون شامل موارد زیر است. 

  رستوران Kofteci Ali

  رستوران Tarihi Kalkanoglu Pilavi

  رستوران Beton Helva

  رستوران Cemilusta

  رستوران Komaroglu Kofte Salonu

  رستوران Kalender Lokanta Ve Kafe

  رستوران Bordo Mavi BalIk

  رستوران Fevzi Hoca Balik

 

خرید در ترابزون و مراکز خرید مهم این شهر 

 

ترابزون نیز مانند سایر شهرهای توریستی ترکیه دارای مراکز خرید بزرگ و متنوع است. شما می‌توانید با وجود مراکز خرید متعدد از خرید و گردش در این مراکز مختلف لذت ببرید و همچنین با هزینه مناسب نسبت به خرید کالاهای دلخواه خود اقدام نمایید. 

  مرکز خرید Forum Trabzon

  مرکز خرید Kilpa Boztepe

  مرکز خرید BİM

  مرکز خرید TÜMİŞ OTOMOTİV MERCEDES YEDEK PARÇA

  مرکز خرید Pekünlü balcı

  مرکز خرید Muhteşem Reklam Ajansı

 

سخن آخر

 

سفر یک تجربه بزرگ و مهم در زندگی است. سفر به ما فرصت آشنایی با مردم و فرهنگ و رسوم جدید را می‌دهد. ما می‌توانیم در سفر خاطرات و تجربیات بی‌نظیری به دست آوریم. حالا اگر شما قصد سفر به ترکیه را دارید ما به شما تیم ساربان را پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با رزرو هتل به قیمت مناسب از گشت و گذار خود در مقصد نهایت لذت را ببرید و خاطرات زیبایی برای خود بسازید.

 

سوالات متداول:

 

بهترین محل برای رزرو هتل ترابزون کدام منطقه است؟

بهترین منطقه در ترابزون برای رزرو هتل در نزدیکی میدان آتاتورک است که به مراکز خرید و تفریحی این شهر نزدیک است. 

مهم‌ترین مناطق تاریخی ترابزون کجاست؟

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ترابزون کلیسا ایاصوفیه است که در دوران عثمانیه به مسجد تبدیل شد، محل مهم دیگر صومعه سوملا است که از دل صخره‌های کوه تراشیده شده و یکی از مناطق گردشگری مهم دیگر ترابزون قصر آتاتورک است. همچنین موزه شهر ترابزون پر از اشیای قدیمی می باشد و یکی از جاذبه‌های تاریخی مهم این شهر است. 

چه موقعی از سال برای سفر به ترابزون مناسب‌تر است؟

فصل بهار و پاییز به دلیل پایین بودن رطوبت برای سفر به ترابزون بهتر است.