Skip to content

تور ارزان وان از تهران زمینی یا هوایی؟!

تور ارزان وان؟! با توجه به خیل عظیم درخواستها برای سفر به شهر زیبای ساحلی وان ترکیه برآن شدیم توضیحی درمورد سفر به این شهر زیبا از تهران داشته باشیم. سفر به این شهر مرزی ترکیه به روشهای مختلف امکان پذیر است:

1.سفر هوایی

سفر هوایی به یکی از شهرهای نزدیک به مرز ایران با ترکیه (ارومیه، تبریز و یا خوی) و ادامه سفر با خودروهای عمومی.

2.سفر زمینی

سفر با خودروهای شخصی یا عمومی و یا قطار.

در اینجا برای کم شدن هزینه ها و همچنین راحتی سفر به این شهر مختصری توضیح برای مسافرین و مخاطبین عزیز سایتمون ارائه خواهد شد.

باتوجه به اینکه سفر مستقیم هوایی به شهر وان ترکیه از ایران مقدور نیست تمامی سفرها منجر به سفر زمینی از طریق شهرهای مرزی ایران خواهد شد. به همین دلیل شرح مختصری درمورد سفر از شهرهای مرزی به حضور مسافرین محترم شهر وان ترکیه ارائه می کنیم.

سفرهای زمینی با قطار و اتوبوس و ونهای سوپرلوکس ترک امکان پذیر است. سفر با قطار از ایستگاه راه آهن شهر تبریز مقدور می باشد که تعداد آن محدود و در روزهای خاصی امکان پذیر است.

سفر با اتوبوس و ون های ترک همه روزه دایر می باشد. پیشنهاد می شود در سفر به وان ترکیه از سفر با ون های لوکس ترک استفاده شود که هم راحت تر و هم سریع تر از دیگر روشهای مسافرت می باشد.

همچنین درصورت استفاده از خودروی شخصی برای سفر پیشنهاد می شود خودروهای خود را در مرزهای زمینی و در پارکینگ های تعبیه شده پارک نموده و به صورت پیاده از مرز عبور کرده و با ونهای مستقر در طرف ترکیه به مسیر خود ادامه دهید.

مسافرین می توانند با رزرو سریع و بسیار ارزان هتل های شهر وان از طریق این وب سایت با خیالی راحت و آسوده سفر خود را شروع نمایند. همچنین آماده راهنمایی مسافران برای سفر سریع و راحت و ارزان از طریق تماس با ما می باشیم.

با کمی هماهنگی می توان بسیار راحت و ارزان سفر کرد. سفر آسوده و راحت و ارزان برای مسافرین محترم هدف ماست.

جهت رزرو هتل در وان ترکیه کلیک کنید

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *