Skip to content

مرکز خرید وان (Van AVM)

یکی از لذایذ غیر قابل انکار هر سفری (مخصوصا برای خانمها) خرید است. مخصوصا اگر مقصد شما یکی از‌شهرهای ترکیه که به معنای واقعی بهشت عاشقان خرید است، باشد. اگر از طرفداران برندهای ترک هستید تمام آنها را میتوانید بصورت یکجا در مرکز خرید AVM که ۴ طبقه است، بیابید.
این‌ مرکز خرید مدرن و زیبا در انتهای خیابان جمهوریت شهر وان قرار دارد و به‌تنهایی قادر است یک روز از کل سفر شما را به خود اختصاص دهد. البته برای دلبستگان خرید، احتمال افزایش این یک روز به شکل بسیار جدی وجود دارد! برندهای گریدر، پیر کاردین، دفاکتو، ماوی، آدیداس،کولینز، ال سی وایکیکی و تودورز از جمله چندین برندی هستند که در این مرکز خرید شعبه دارند.

این مرکز خرید یک فود کورت کامل به همراه یک سینمای سه بعدی و یک شهربازی برای کودکان وجود دارد. از دیگر مزایای این مرکز کارکنان بسیار صمیمی و خوش رفتار فروشگاه ها می باشد که هر بازدید کننده ای را برای بازدید چند باره از این مرکز جلب می نمایند. خرید جنس با کیفیت و ارزان و لذت بردن از رستورانها و کافه های زیبای این مرکز خرید، تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

فاصله این مجتمع از هتل های شهر وان اندکی دور می باشد که به راحتی می توان بایک تاکسی به آنجا رسید. به دلیل اینکه تاکسی های وان بصورت دربستی کار می کنند و در ایستگاههای مخصوص خود مستقر هستند می توانید با مبلغ کم در حدود ۱۰ لیره ترکیه به آنجا برسید. البته همچنان که مسافرین وان واقف هستند می توان با چانه زدن قیمت تمام خدمات ارائه شده در وان را پایین آورد.

برای رزرو هتل در وان به این صفحه مراجعه نمایید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *