Skip to content

ویزای الکترونیکی آذربایجان

جمهوری آذربایجان، همسایه شمالی ایران و یکی از مقاصد پر طرفدار برای گردشگران ایرانی است که همه ساله بسیاری از هموطنانمان را جذب خود می کند‌. برای رفتن به این کشور شما نیاز به اخذ ویزا دارید که روند اخذ آن از سال ۲۰۱۶ و در پی سیاستهای دولت آذربایجان مبنی بر افزایش درامد کشور از بخش گردشگری برای برخی کشورها آسانتر شده است که کشور ما نیز در ردیف این کشورهاست.

برای اخذ ویزای آذربایجان که بصورت الکترونیکی صادر میشود کافی است به سایت مهاجرت آذربایجان وارد شده و فرم الکترونیکی مربوط به مشخصات خود را پر کنید. سپس به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد که در این صفحه می بایستی هزینه مربوط به ویزا را که مبلغ ۲۰ دلار آمریکاست با کارتهای اعتباری رایج مثل Master و Visa پرداخت نمایید.

اگر دسترسی به این کارتها برایتان میسر نیست میتوانید از آژانسهای مسافرتی و یا صرافی های معتبر کمک بخواهید. در پایان و بعد از تکمیل مراحل درخواست ویزا، پس از ۳ روز کاری و از طریق ایمیل خود ویزای الکترونیکی به دستتان خواهد رسید. در شرایط اضطراری امکان دریافت ویزا در ۲۴ ساعت وجود دارد که البته برای دریافت آن باید پول بیشتری بپردازید!

جهت رزرو هتل در ترابزون به وبسایت ساربان مراجعه کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، اوین نفری باشید که دیدگاه خودرا ثبت میکند!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *